Puerto RicoPembuat pengubah kuasa mengubah semulaJulat Produk

  • masa pelepasan:2024-01-22 18:38:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:481
  • Penerangan pantas:

    Puerto Rico,Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti menda

Kandungan artikel

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Puerto RicoPembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, ular, kucing dan burung, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Setelah minyak telah dihapuskan semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.


Puerto RicoPembuat pengubah kuasa mengubah semulaJulat Produk



Pasukan pengubah kuasa

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Operasi pengubah tenggelam minyak

penjualIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik,Puerto RicoPengubah penutup minyak 20 kV, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering


Puerto RicoPembuat pengubah kuasa mengubah semulaJulat Produk



Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Selamat datang panggilanSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Semacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Puerto RicoSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Apa peranan penting pengubah kuasa

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga,Puerto RicoPenukar jenis kotak 50 kV,Puerto RicoPengubah bekalan kuasa, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

PuertoRicoMaklumat produk lain
  • Tanya bandar baruJembatan naik automatikBuat wayar industri berkualiti tinggi

    Tanya bandar baruJembatan naik automatikBuat wayar industri berkualiti tinggi

  • ZamoshicJembatan penerbangan hidraulik bergerakApa kategori

    ZamoshicJembatan penerbangan hidraulik bergerakApa kategori

  • ZamoshicPlatform mengangkat garpu gunting bergerakBagaimana memastikan kebolehpercayaan dalam indust

    ZamoshicPlatform mengangkat garpu gunting bergerakBagaimana memastikan kebolehpercayaan dalam indust

  • ZamoshicLift kecil dupleks rumah tanggaBagaimana ia dikenal pasti

    ZamoshicLift kecil dupleks rumah tanggaBagaimana ia dikenal pasti

  • KamyaranPengubah kuasa jenis kering 10kVTindakan susulan

    KamyaranPengubah kuasa jenis kering 10kVTindakan susulan

  • AmersfoortPlatform penangkapan hidraulik tersendiriAnalisis penyebab keretakan

    AmersfoortPlatform penangkapan hidraulik tersendiriAnalisis penyebab keretakan

  • AmersfoortJembatan naik bergerak.pasar

    AmersfoortJembatan naik bergerak.pasar

  • MerangkulJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan e

    MerangkulJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan e

  • segera:Peringatan: Maklumat Puerto RicoPembuat pengubah kuasa mengubah semulaJulat Produk memberi anda Puerto RicoPembuat pengubah kuasa mengubah semulaJulat Produk oleh syarikat kami, perkhidmatan Puerto RicoPembuat pengubah kuasa mengubah semulaJulat Produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Puerto RicoPembuat pengubah kuasa mengubah semulaJulat Produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Puerto RicoPembuat pengubah kuasa mengubah semulaJulat Produk. Puerto RicoPembuat pengubah kuasa mengubah semulaJulat Produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Puerto RicoPembuat pengubah kuasa mengubah semulaJulat Produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!